اعضای مرکزی جبهه ملی ایران، تهدید به بازداشت دسته جمعی شدند

زحل نیوز- مامورین وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید، یک روز پیش از تشکیل جلسه «شورای مرکزی جبهه ملی ایران»، آن‌ها را مورد تهدید جمعی قرار دادند.


زحل نیوز به نقل از سحام، جلسه شورای مرکزی جبهه ملی ایران که قرار است روز پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در منزل یکی از اعضاء برگزار شود، با تماس تلفنی ماموران امنیتی وزارت اطلاعات با چند نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه ملی ایران مواجه شد.
این ماموران با تکرار اتهامات سال‌های گذشته خود مبنی بر«ارتداد اعضاء» و«غیرقانونی» بودن فعالیت این تشکل سیاسی ملی، اعلام کردند که اعضاء این جبهه حق تشکیل هیچ‌گونه جلسه‌ سیاسی‌ای را ندارند و در صورت تشکیل جلسه، کلیه اعضای شورای مرکزی جبهه ملی ایران بازداشت خواهند شد.
دکتر حسین موسویان، «رئیس هیئت اجرائی جبهه ملی ایران» با اعلام این خبر به خبرنگار«سحام» گفت: «جبهه ملی ایران یک تشکل ملی و قانونی‌است که سال‌ها برای دموکراسی و تمامیت سرزمینی و استقلال ایران با وجود تمام محدودیت‌ها و فشارها تلاش و فعالیت می‌کند و ما نه تنها اجازه داشتن باشگاه و روزنامه در درون کشور خودمان را نداریم، بلکه در منازل خودمان هم اجازه جمع شدن نداریم. اگر آقایان مدعی هستند که دوران احمدی نژاد تمام شده است و دم از دوران جدید و قانون‌گرایی می‌زنند پس این تهدیدها، فشارها و بی قانونی‌ها نسبت به یک تعداد افرادی که تمام فعالیت‌شان شفاف و آشکار است و کاری خارج از منافع ملت ایران انجام نمی‌دهند، چیست؟

گفتنی‌است در ماه‌های اخیر فشار ماموران وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید بر فعالان سیاسی و مدنی به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است.
Previous
Next Post »