پاسخ دخترموسوی به امام جمعه مشهد؛ یک هفته به ییلاق بیایید!

زحل نیوز، کیوان کاظمینی بروجردی- یکی از دختران میرحسین موسوی، رهبر محصور جنبش سبز،  در واکنش به ادعای احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری، مبنی براین که کنار دریا و ییلاق تابستانی موسوی و کروبی برقراراست، به وی پیشنهاد کرد که یک هفته آن ییلاق ادعایی را امتحان کند.


احمد علم الهدی، درسخنانی درجلسه درس تفسیر قرآن در مهدیه مشهد گفته است: دادستان به جای آن‌که این افراد را در زندان نگهداری کند، حکم به نگهداری آن‌ها در منزل‌شان داده و این افراد کنار دریا و ییلاق تابستانی‌شان برقراراست، با محافظ می آیند و با محافظ می روند!
دختر میرحسین موسوی در صفحه شخصی فیس بوک خود نوشته است: «ﯾﯿﻼق‌هایی ﮐﻪ ﺑﻌﻀﯽ آﺩم‌های ﺍﺯﺧﺪﺍ بی‌خبر ﻭ ﺩﺭﻭغ‌گو ﻣﻌﺘﻘﺪند ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﺎ ﺩﺭآن‌جا به‌سر می‌برند، ﭘﯿﺸﮑﺶ خودشان! ﻣﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻫﻔﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﯾﯿﻼق‌ها ﺭا ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻣﺜﻞ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘن‌ها ﻣﺠﺎنی‌ست.»

گفتنی‌ست علی‌رغم مطالبه افکارعمومی مبنی بر ارائه «حکم قانونی» برای حصر رهبران جنبش سبز، حکومت جمهوری اسلامی تاکنون از ارائه پاسخ حقوقی و مستدل نسبت به حصر چندین ساله رهبران جنبش سبز خودداری کرده است. ادعای علم الهدی مبنی برارائه حکم دادستان برای حصر موسوی، کروبی و رهنورد در ییلاق‌ها!! درحالی مطرح می‌شود که هیچ‌گونه حکمی مبنی برقانونی بودن این حصر به جامعه ارائه نشده و آگاهان مسئولیت این عمل غیرقانونی را متوجه رهبر جمهوری اسلامی می‌دانند.
Previous
Next Post »