بدهکار کلان بانکی و گزینه احمدی‌نژادی‌ها، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد!

زحل نیوز- هیات دولت عصر یکشنبه در جلسه‌ای «علی عابدزاده» را به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشوری تعیین کرد.


به گزارش زحل نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیات دولت عصر یکشنبه در جلسه‌ای به ریاست حسن روحانی، «علی عابدزاده» را به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و از زحمات رییس قبلی نیز تشکر کرد.
وب‌سایت آفتاب پیش از این در ۲۴ تیرماه سال‌جاری در خبری که بعد از مدتی از خروجی خود حذف کرد، اسنادی را درباره بدهکاری بانکی رئیس فعلی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر کرده بود.
عابدزاده مدیرعامل هواپیمایی آسمان در دولت محمود احمدی‌نژاد بود که در ابتدای دولت روحانی تلاش و خبرسازی‌های بسیاری از سوی وی و اطرافیانش برای مدیر‌عاملی او در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صورت گرفت که مخالفت صریح اکثر کارشناسان حوزه صنعت هوایی را به دنبال داشت و همین امر مانع معرفی او شد.
او از «بدهکاران کلان بانکی» است که در دولت احمدی‌نژاد موفق به اخذ وام‌های چندین میلیاردی شده که تنها در یک مورد ۲۷ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

به نظر می‌رسد برخی حمایت‌ها، به ویژه از سوی مدیران به‌جا‌مانده از دولت قبل و تلاش برای جلوگیری از استیضاح وزیر راه و شهرسازی، دلیل معرفی «عابدزاده» به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشور باشد.


Previous
Next Post »