لاریجانی: شعار «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید» یک اشتباه محض بود

زحل نیوز- رئیس‌مجلس با اشاره به این‌که برخی مسئولان درگذشته شعار می‌دادند که «نفت باید بر سر سفره مردم بیاید» گفت: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.


به گزارش زحل نیوز به نقل از نسیم، علی لاریجانی شامگاه امشب در یادواره ۴۲۵ شهید محمودآباد با اشاره به این‌که ایران اسلامی با ایستادگی، صهیونیست‌هایی که قصد تعرض به عتبات عالیات را درعراق داشتند، سرکوب کرد گفت: روحیه بالای ایران اسلامی درآینده ای نزدیک شرایط را برای تروریست‌ها درمنطقه تغییر خواهد داد.
وی درادامه حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را از موضوعات مهم کشور دانست و افزود: مهار کردن تورم و حل مسئله بیکاری دو موضوعی است که در دستورکارهمه نهادهاست و باید با توجه به منابع موجود برای برطرف کردن آن بسیج شوند.
لاریجانی با اشاره به این‌که برخی مسئولان درگذشته شعار می دادند که نفت باید بر سر سفره مردم بیاید افزود: این شعارها از ابتدا یک اشتباه محض بود زیرا که پول نفت باید صرف هزینه تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.
وی هم‌چنین از تغییر کاربری‌های غیرمجاز دراستان‌های شمالی انتقاد کرد و گفت: با توجه به نیاز ۵۰۰ هزار تنی برنج درکشور باید از این محصول استراتژیک درمازندران حمایت شود.

گفتنی‌است علی لاریجانی واصول‌گرایان درحالی لب به انتقاد ازاقدامات دولت‌های نهم و دهم محمود احمدی نژاد گشوده‌اند که خود سال‌ها برمناصب اجرایی و قانون‌گذاری کشورحضور داشته اند و با وضع قوانین مربوطه، نه تنها دست احمدی نژاد را برای به ورطه ویرانی کشاندن کشور بازگذاشته بودند، بلکه با وی نیزهمراهی کرده و لب به انتقاد از وی نیز نمی‌گشودند.
Previous
Next Post »